‘I’ve still got sand in my shoes…’:-)

motto:”j’ai encore du sable dans mes chaussures et je n’arrive pas à te chasser de mon esprit… je veux te revoir.”(Dido) – http://www.youtube.com/watch?v=_lrVymj9xHY

j’ai bu mon café avec 2 carrés de chocolat noir au gingembre en regardant la plage déserte vers 6h du matin… j’ai ouvert la fenêtre et le soleil pudique m’a souri en me disant:”je sens encore notre été indien, notre saison, mon amour…” je l’ai regardé droit dans ses yeux ambre et je lui ai dit:”tes rayons matinaux sont en cire, ta Lune reviendra ce soir, mais tu fondras avant le crépuscule… sur mon sentier de jade, tu laisses derrière des rêves accomplis, des envies rebelles, et des baisers tendres sur ma peau… lorsque tu es loin de moi, ton silence me recouvre d’amour sublime… dès que je ressens ta présence, je te murmure:”you’ll never walk alone, my love…” 🙂
* * *
UNIQUE ART DECO DISTRICT – Ocean Drive, Collins Avenue, Marina – Miami Beach, Florida… I highly recommend Chesterfield hotel… 🙂

This slideshow requires JavaScript.

motto:’I’ve still got sand in my shoes and I can’t shake the thought of you… I wanna see you again.'(Dido)

around 6am, I had my coffee with 2 squares of ginger dark chocolate while I was watching the deserted beach… I opened the window and the bashful sun smiled at me:’I still smell our Indian summer, our season, babe…’ I looked into its amber eyes and I said:’your morning sunbeams are made of wax, your Moon comes back tonight but you’ll melt up before dusk… along my jade path, you leave behind dreams that have come true, rebel lust, and soft kisses all over my skin… whenever you’re away from me, your silence covers me up with sublime love… as soon as I feel your presence, I whisper to you:’you’ll never walk alone, my love…’ 🙂

About Mél@nie

https://myvirtualplayground.wordpress.com/about/

Posted on 9 October 2014, in melanie. Bookmark the permalink. 39 Comments.

  1. Beautiful Romantic Sensual words Melanie. Only the warming breath of the Sun, and the Soothing smile of the Moon, can evoke such words from the Heart of Love. Ian

  2. Şi să ştii că îţi stă bine în galben, chit că aia era o pelerină de ploaie. Adică apărătoare de ploaie.

  3. Săru’ mâna pentru că ştiu că ai face-o, Melanie, aşa cum am ajuns eu să te cunosc, nu mă îndoiesc că ai sta pe gânduri şi că nu mi-ai trimite şi mie măcar o bucăţică din chestia asta de zici că’i divină, şi te cred pe cuvânt că’i aşa, şi cum se găseşte şi pe la noi, am să îndrăznesc o cutezanţă de-astea şi o să caut să-mi cumpăr, deşi eu sunt aşa, mai temătoare când e vorba de amestecături de-astea. Mi-a mai adus cineva odată nişte ciudăţenii de-astea de ciocolată, dar tu vezi că acum glumesc când le zic aşa, şi au sfârşit prin a fi mâncate tot de cinevaul cu pricina.

    • Camelia, nu promit, nu m-angajez si nu ma “lansez” far’ sa fiu sigura 100% ca-mi pot onora cuvântu’ dat… nu mi-e teama(nu “apreandez”!) de nici-o “amestecatura ciudata”: testez si aprob ori ba! 🙂

  4. Ce gust are ciocolata cu ghimbir, Melanie? Dar cred că te topeşti de plăcere, asta se simte.

  5. Ademenitoare şoapte îţi spuse soarele, Melanie, ademenitoare şi promiţătoare cuvinte i-ai întors, în gând cu toate amintirile unei veri pe care parcă ţi-o doreai nesfârşită. Frumoasă apropiere de “ochi”, cu tainele din priviri, cu tălpile sufletului încă în nisipul fierbinte.

  6. ¡Hola Mélanita! I wish I had sand in my shoes. It’s been getting a bit chilly by me. I will have to trade in my open-toe shoes for covered shoes real soon. I probably should already. But – I’m in summer is over denial. LOL {Abrazos}

  7. O nebunie de frumuseţe!!! Scutură pantofii de nisip dar păstrează nisipul fiindcă fiecare fir din el îţi va reaminti o poveste din această vacanţă a ta. Mi-a plăcut muuuult, muuuuult de tot poza în care te sprijini de un stâlpişor. Parcă ai fi cu rochie lungă. De fapt poziţia în ansamblu te avantajează oferind un “spectacol” fooooarte, foooarte plăcut ochiului!!!

  8. Sympa l’Amérique qu’on aime. J’ai adoré la Cadillac, mais c’était peut-être une Chevrolet, rose en tous cas… Scenic, cinématographique… Romanesque en tous cas… Bonne soirée! Hervé

  9. sensual thoughts and I love your journal! Chocolate for breakfast!!! Love!!!

  10. Sono sempre splendide le immagini che ci proponi. Ciao e sereno week-end!

  11. Impresionant macrameul ala de autostrazi!

  12. “I can’t shake the thought of you” – asta mi-a placuuuut!!! frumos te plimbi ca de obicei… stii ce cred eu insa, ca tu ai filozofia aia minunata de a vedea doar “FRUMOS” si de a-l impartasi cu noi… prieteneste!!! ai lasat de-o parte observatiile, criticile, nemultumirile… si bine faci!!! asa ma gandesc si eu de ceva ani, nu mai vreau in jurul meu decat oameni si locuri “de BINE”!!! pentru restul, nu am ochi si nici urechi!!! see you, Meli!

    • Ninette dearest, blogu’ meu e un “loc de joaca” virtual, te-asigur ca nu-i vorba de vreo “filosofie”, ci de-o alegere pe care-am mentionat-o @”about”… voilà de vezi: 🙂

      I refuse and I avoid to complain about life, as it’s boring and useless… I’m not living in a “teddybear land”, but I have chosen to be cheerful, positive, optimistic: what you see is what you get, but frankly speakin’ you can’t and you won’t get it all… I don’t hold any absolute truth, I don’t try to impose myself, to give lessons, to prove or to show off anything to anyone – both virtually or/and in real life… After all, I’m not a facebook status or a blog post to be liked… 🙂
      * * *
      n-am nici timp, nici rabdare sa ma “împiedic” de alte-alea inutile si zadarnice – din start… 😉 friendly hugs & bisous… ❤

  13. Chocolate to start the day. I like your style!

  14. Bonjour Melanie,
    I’ve nominated you for an award. There are rules that I must post, but you need not follow them. J’ai voulu te saluer et te remercier. Il est bon d’avoir des copines. http://michelinewalker.com/2014/10/10/the-versatile-blogger/
    Bien cordialement,
    Micheline

  15. Reblogged this on By the Mighty Mumford and commented:
    GINGER DARK CHOCOLATE… EATING WELL—STILL MISSING YOU… COME SHARE SOME WITH ME!!!

  16. Chocolat noir au gingembre? Hmmm!!! Je vais le chercher le samedi! 🙂

  17. Unique et beau cartier, et bonne conclusion de texte! Bonne fin de ce jour Mélanie!

