Romania the Beautiful – my native country…

N.B. this post is dedicated to my adorable and hospitable friend Aurora G. – dearly nicknamed ‘Aurora boreala româna’, talented author and blogger: http://aurorageorgescu.ro/

MULTUMESC – mille merci – thank you & lots of HHH=huge heartfelt hugs… ❤

This slideshow requires JavaScript.

P.S. @Bran Castle, I haven’t met ‘Dracula’, but lots of tourists… 🙂

About Mél@nie

https://myvirtualplayground.wordpress.com/about/ Mélanie Bedos-Toulouse @ Facebook

Posted on 9 September 2014, in melanie. Bookmark the permalink. 66 Comments.

  1. Fotografiile sunt superbe (ca de obicei, as adauga!). Cat despre doamna Aurora Georgescu… mi s-au mai intersectat drumurile cu ale domniei sale, pe bloguri! Ma bucur ca are un suflet la fel de frumos ca si chipul. Sa va traiasca prietenia si sa va tina pana la adanci batraneti! 🙂

    • asa cum ti-am precizat la blogu’ tau: am ales si decis sa public doar imagini frumoase… 😉 Cât despre Aurora, întâlnirea face-to-face va fi fost asa cum ne stiam deja din emailuri si de la telefon: extrem de placuta, ca si cum ne-am fi cunoscut de-o viata… multumesc, sanatate si my very best… 🙂

  2. Oh my, what beautiful pictures. There’s no place like home! 🙂

  3. wunderbare faszinierende Natur-Aufnahmen!!! Das Rad der Zeit ist hier in Rumänien zum Glück noch etwas still gestanden, mir fallen die Heustöcke, die Zäune, Schober und Stadel alle aus Holz auf, in deinen Fotos fehlt die Hektik von Westeuropa… schön. Liebe Grüsse Ernst 🙂

  4. Superbe peisaje, excelente fotografii! Nu mă mir de prietenia cu Aurora, amândouă aveți condei și cine se aseamănă, se adună! Să fiți sănătoase amândouă, împreună cu cei dragi vouă!

  5. Merci for visiting 24/7 in France, author of “Solitary Desire-One Woman’s Journey to France” See video http://youtu.be/xG_YTa5sDac & wishing you all the best!

  6. Beautiful, I totally agree! 🙂

  7. What a wonderful trip! You got to visit your homeland and made a friend for life… beautiful! 😀 ❤

  8. My daughter was there a month ago and came back amazed and happy. For the first time in Romania she saw more Romanian nature than me! 🙂

  9. Splendidă postare! Mă bucur pentru tine și Aurora! 🙂

  10. I always like it when people pay tribute to their birth place, even when they have moved somewhere else. I know the feeling! Bittersweet, right?

  11. Looks to be a very beautiful country Melanie!

  12. love the scenery – and nice friendship dedication. 🙂 ❤

  13. Très belles images Mélanie, à ce que ma fille m’a dit, c’est très pauvre la Roumanie, elle y est allée avec un voyage de fins d’études. Par contre, elle m’a dit que les gens sont accueillants et sympathiques! Bisous Mélanie, à bientôt, Gigi 🙂

  14. Beautiful people, beautiful country! Cheers! 🙂

  15. Are those mounds of hay? They look like bee hives. 🙂

  16. Beautiful like you querida Mélanita cabrita delfinita. 🙂 {Abrazos}

  17. Ciao, Melanie. A presto ritrovarci. Con viva cordialità, buona serata. Osv.

  18. Qui da commentare ci sono delle splendide immagini che danno un senso di pace incredibile. Verde dei prati, l’azzurro del cielo e due belle signore. Niente Dracula? peccato. Mi sarebbe piaciuta una tua intervista.

  19. Mi-a făcut o deosebită plăcere și bucurie să reîntâlnesc două prietene dragi împreună într-un decor minunat. Toate cele bune și o săptămână minunată, cu drag, Georgeta

  20. Tic-tac, tic-tac… în ritm alert, îţi răspunde inima mea! Nu tu trebuie să-mi mulţumeşti, ci eu îţi mulţumesc şi-ţi mulţumesc în primul rând fiindcă exişti, fiindcă exişti cu acea energie pozitivă magnifică pe care mi-ai transmis-o în momentul în care ne-am îmbrăţişat. Dacă am visat vreodată profilul prietenei ideale, acela se confundă cu tine şi cu felul tău de a fi: nonconformistă şi totuşi distinsă, distinsă prin naturaleţea perfectă şi spontaneitatea ta venită dintr-o bogată cultură şi instruire de excepţie pe care o ai şi de care nu faci caz, dar care ţâşneşte cu fiecare frază pe care o spui şi-ţi trădează superioritatea ce te detaşează net de diletanţi! Şi-apoi… acea căldură sufletească pe care o emani şi cu care m-ai cucerit! Munţii mei frumoşi au fost mândri să te primească iar eu… fericită!
    Şi dacă ceilalţi nu au avut cum să constate, spun eu acum:
    MELANIE ESTE UN OM MINUNAT! MELANIE ESTE PRIETENUL EFICIENT CARE APARE INTOTDEAUNA ATUNCI CÂND ESTE NEVOIE.
    Iţi mulţumesc şi sunt onorată de prietenia ta şi de acest post pe care mi l-ai dedicat.

  21. Eh, cât mă bucur să văd şi Românica în “locul tău de joacă virtual”! 😀

  22. Romania is so beautiful, Melanie, with its bucolic countryside and rolling hills. I’ve an adopted niece who was born in Romania. Our family is much the better with her a part of it.

  23. oh, oh! “bienvenue à la Roumanie!”- frumoasa si bogata tara avem si eu zic de cate ori o “zaresc” prin parbriz!!! ce ne facem ca noi cei care o populam n-o prea… meritam…!!! “undi e iluzilii mele care le-am avut??!!”

  24. so beautiful 🙂 Thanks and Love, nia

  25. So beautiful Melanie, really timeless, I love it!!! Cheers my dear friend!!! xoxo

  26. Beautiful captivating countryside. So peaceful and green. Everything fits in perfectly to create an idyllic environment. Ian

  27. I waited for Dracula to appear, lol! 😀

  28. No Dracula but any bears?

    ‘And when we walk the twilight gloom
    Of forest paths that homeward run,
    We’ll gather many a kiss, each one
    As fragrant as the violets’ bloom.’

Leave a comment