la revedere, Piteşti, România!:-)

locu’ meu de joacă real pentru câteva zile – my real playground for a few days… 🙂 more here: http://en.wikipedia.org/wiki/Pite%C8%99ti

This slideshow requires JavaScript.

un sfârşit de săptămână însorit – afar’ şi-n suflet… – have a sunny weekend – outdoors and in your hearts… ❤ 🙂

About Mél@nie

https://myvirtualplayground.wordpress.com/about/ Mélanie Bedos-Toulouse @ Facebook

Posted on 12 September 2014, in melanie. Bookmark the permalink. 42 Comments.

  1. O singura data am fost la Pitesti, nu prea mi-a placut: eram obosita, distanta Galati-Pitesti nu-i tocmai scurta, si mergeam, din obligatie, la o nunta la care nu mi-as fi dorit sa fiu invitata. Dar orasul, evident, nu are nici o vina. Daca toate pozele sunt din Pitesti, imi dau seama ca, de fapt, e chiar frumos! P.S. Nu pot sa nu remarc faptul ca Zara are un sediu la fel de impozant ca cel al Curtii de Apel sau Primariei! Weekend placut, draga mea! 🙂

  2. Cool fountains, especially the one that looks like a dandelion gone to seed, surrounded by a ribbon of yellow.

    McDonalds is everywhere! The strangest building I have see is in Roswell, New Mexico… a neon space ship! 😀 So happy you got to go home for a bit. ❤

    • that flower is supposed to be a tulip… 🙂 we did stop over in Roswell, NM, a few years ago, we did not see that McDo, but I do believe you… 🙂 btw, in “old Europe”, you can have beer in all McDonald’s, cheers! 🙂 N.B. my home is here in France, Romania is only my native country.

  3. Looks like so much fun Love it Melanie! xo 🙂

  4. Vacanta frumoasa, abia astept sa ne povestesti cum ai simtit reintalnirea cu spatial romanesc.

  5. Foarte frumos la Pitesti. Un oras care imi place. Oameni gospodari si cu simtul esteticului, edilii de acolo. Si eu am fost in Pitesti in vacanta din anul acesta.

    • tocmai am revenit d-acolo unde vremea a fost superba toata saptamâna… 🙂

      • Pitestiul e unul din locurile din Romania unde mi-ar place sa locuiesc!

        • Seb, am postat numa’ imagini frumoase si placute, în rest e ca-n bancu’ ala cu gardu’ si leopardu’… 😉

          • Melanie, stiu ce am zis. Cunosc Pitestiul destul de bine si merg acolo de cate ori ajung in Romania. E un oras micut si cochet, cel putin in centru. Edilii de acolo au simtul esteticului dezvoltat. A propos, mai functioneaza fantana muzicala? Fi-miu era inebunit dupa ea.

            • O.K. no problemo, ’cause “tous les goûts sont dans la nature…” = adicatelea:”de gustibus et coloribus non disputandum…” 🙂 ma mir totusi de ce te-ai mutat în Scotia si nu la Pitesti?!… 😉 ref la “fântâna muzicala”, no idea, caci am vazut-o doar ziua.

              • Asa este, gusturile nu se discuta… Problema este ca eu am plecat din Romania, nu dintr-un oras anume. Eu am vrut sa las in urma un sistem, care nu era in concordanta cu anumite standarde. Din pacate, nu poti scoate din sistem doar un singur oras. Dar daca ne raportam strict la Romania, facand abstractie ca avem termene de comparatie din toata lumea, trebuie sa recunoastem ca orasul Pitesti se afla undeva in topul oraselor din tara. Cu bune si rele, are un aspect ingrijit si zona centrala este destul de pitoreasca.

  6. Am citit titlul şi am simţit un nod în gât… mi-aş dori să revii cât mai repede Melanie, draga mea! Iţi mulţumesc pentru orele pe care mi le-ai oferit în scurta ta vacanţă în ţara natală, îţi mulţumesc pentru prietenia ta şi-ţi mulţumesc pentru infuzia de tonicitate pe care mi-ai transmis-o! Mii de îmbrăţişări!

  7. Happy Weekend and lots of fun in your real playground.

  8. Melanie’s crossroads… between west and… era momentul sa dai o tura si prin EST!!!
    vazut, amintit… vorbit… plecat!!!… acum e randul nostru sa “go west”! asteapta-ne !!!

  9. Stiu ca a fost minunat! 🙂 doux week-end, je t’embrasse, Liz ❤

  10. Gândul bun şi frumos să te însoţească şi pe tine! Cu drag!

  11. beautiful photos, Melanie… Happy Weekend!

  12. … Doar pentru o zi??? 🙂 ❤ 🙂
    [nu dau like, deși îmi place, y compris, n’est-ce pas?]

  13. You, too, Melanie! Beautiful România!

  14. Un bien bel au revoir, accompagné de si jolies photos Mélanie! Bon week-end à toi également… ☼ à l’extérieur et ☼ du ❤ !

  15. Un weekend plăcut, Melanie! Când revii în România?

  16. Did I spot a Zara shop?! Gorgeous building. Enjoy the weekend! ~ Theadora

  17. Ai fost în România! 🙂

  18. Abia am terminat de tot cu facultatea, cu masterul si deja mi-e dor de ea! 🙂 merci pt poze! 🙂

Leave a comment