some of my pleasant and yummy “souvenirs” from Romania…:-)

🙂 bon appétit & cheers! have a formidable and delicious week, guys! 🙂

This slideshow requires JavaScript.

N.B. I also had such a joy and pleasure to have met a super-Romanian blogger Dr. Nina C. aka Mela-Nina, an adorable, warm and funny “lioness”; unfortunately, her “smart(?!) phone” took only blurred photos of us, so meet her @: 🙂 http://doctorderomanica.wordpress.com/

About Mél@nie

https://myvirtualplayground.wordpress.com/about/ Mélanie Bedos-Toulouse @ Facebook

Posted on 14 September 2014, in melanie. Bookmark the permalink. 39 Comments.

  1. Scuze, nu stiu ce s-a intamplat. Cum spuneam, imi vine sa trec prin ecranul laptop-ului! Eu mi-am adus din Romania vreo 2 kile de macarons, pe care le-am mancat in 3 zile (asa sunt eu, ori totul, ori nimic!), si o rotita de cascaval afumat Rucar! Dupa ce ”suvenirurile” astea alimentare s-au dus pe esofag in jos, mi-am dat seama ca eram la dieta si am rasuflat, mai mult sau mai putin usurata, ca s-au terminat!

  2. Ammirando le splendide immagini dalla Romania, riprendo timidamente a leggerti. Ciao!

  3. Beautiful Romanian pictures Melanie! I love the green mountain countryside. The fish looks great like a beautiful rainbow trout. Regards, Emu aka Ian

  4. Delicioase amintiri de pe plaiurile natale. Te pupic cu drag, Liz 🙂

  5. Oh Yummy! It all looks delicious. I accidentally deleted you on my iPhone and it took a bit to find you again…catching up on your trip! 😀

  6. always love your journeys!!! I’m travelling, too and hard to post and catch up on a slow laptop but cheers!!!

  7. YUM!!! All looks so delicious my friends! xoxo 🙂

  8. C’est une belle chance, je suis contente pour toi mon amie, et bon début de semaine Mélanie, gros bisous, Gigi 😊

  9. What a wonderful time you are having. 🙂

  10. Ha-ha! Ai uitat roşiile!!!… şi câte nu s-ar putea adăuga! Timp pentru mâncat să fi avut! Compensăm data viitoare.

  11. O săptămână rodnică, așa cum m-am obișnuit cu toate postările Dstră, minunate! Tot soarele tomnatic și binele din lume! Cu admirație, Maria BOTNARU!

  12. a-ți iubi rădăcinile, asta spune multe despre un om… 🙂 …

  13. Wonderful cat portrait, Mélanie! It looks like it was a warm travel! 🙂

  14. Buon appetito anche a te, Melanie! Osv.

  15. colajul tau de poze = ROMANICA in ESENTA EI!!! a venit un roman in romanica si a vazut-o asa cum e ea “tara tuturor posibilitatilor”!!! multumesc Melanie ca existi, multumesc ca imi arati ca aici la noi acasa e cald si primitor (huooo politica de rahat a politicienilor de aci)!!! mutumesc Melanie ca vei avea loc toata viata ta in albumul de calatorii si pentru tarisoara asta frumoasa si bogata dar… pacat (stii tu…) si multumesc Melanie ca esti mai romanca decat multi gainari care traiesc aici de la daci incoace in timp ce tu traiesti de atata timp “pretutindeni”!!! si multumesc Melanie ca-ti place si un “doctor de romanica”!!! pe langa acei multi, dragi si intelepti prieteni ai tai din blogo-lume!!!

  16. Miam! Miam! Agréable soirée Mélanie et bonne semaine à venir!

    • eh oui, ma Colette: saucisses fraîches grillées(bœuf+mouton) et feuilles de choux en saumure farcies au porc+bœuf avec de l’aneth et jus de citron accompagnées d’une eau-de-vie de prunes(faite-maison)… total yummy! 🙂 merci et à+! ❤

  17. Data viitoare sa dai si pe la mine da? Din Expo (ca tot ai poza acolo) te urci in maxi si hop esti in Mioveni! 🙂

  18. Totul e culoare şi gust. Şi locurile şi mâncarea, bineînţeles. Să aveţi de asemeni o săptămână grozavă!

Leave a comment